Allt i mitt liv känns bara onödigt nu. Jag saknar er. Kom tillbaka.

Ni två har alltid funnits vid min sida. Joanna Ruljeff och Emmy Holmström. Ni har varit mina bästavänner sen länge tillbaka, och ni har alltid betytt lika mycket som ni gjorde då och som ni gör nu, och ni kommer alltid göra det. Just er två kommer jag aldrig att glömma. Ni förändrade mitt liv TOTALT. Till ett bra liv. Ni har lärt mig att stå upp när jag haft det svårt. Ni har lärt mig att livet är någonting bra, och att livet blir så man gör det till. Jag förstörde våran vänskap, jag började umgås med helt fel personen och började göra saker ni inte vill jag ska göra. Jag lyssnade inte på er, och gjorde som min egen vilja sa. Jag tog helt fel väg. Jag borde lyssnat på er och det vet jag så jävla bra själv. Nu önskar jag att livet gick att spola tillbaka och ändra på det.. Man gör misstag i livet, men jag har nog aldrig haft såhär svårt som jag haft det nu. Att vara utan er, att inte få höra eran röst eller att inte få se er gör mig galen. Jag är beroende av er, och kommer alltid vara det. Utan er skulle jag inte vara någonting. Snälla ge inte upp taget nu, jag ska fortsätta kämpa för er. Jag älskar er två mest utav hela mitt hjärta och kommer alltid göra.

Kommentarer
Postat av: sofia

aw<3

2011-10-30 @ 19:05:51
URL: http://sofianordlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0