jag gör hela tiden fel

Vad jag än gör, så gör jag fel. Varför ska allting bli så fel av ett ända ord? Varje dag på skolan händer det ALLTID någonting, att jag gör fel, att jag skämmer ut mig. Vissa i min klass säger att jag är efterbliven, att jag inte är värd någon och att jag helt enkelt är VÄRDELÖS. Varje kväll försöker jag att inte gråta, men plopp så kanske någon skriver någonting på facebook eller någonting ba ''åh, minna kallade just någon äckel'' , ''minna håll käften'' osv. Ändå sitter jag bara kvar och tar åt mig en massa skit, men försökte säga emot men vågar inte för då vet jag att jag bara skulle få tillbaka ett skratt eller mer skit. Jag känner mig inte värd, jag känner mig inte uppskattad. Jag känner mig så jävla värdelös.

Mitt hjärta är så jävla krossat redan, varför ska man göra det ännu mer? Snart känns det som att det kommer ge upp. Jag vill verkligen tacka Sofia, Lisa, Emmy och Joanna, ni är verkligen värd all kärlek! Och jag älskar er. Jag skulle bara vilja att dom folk som trycker ner mig så mycket skulle någon dag få känna hur fan jag mår av sånt här skit. Jag orkar inte ta massa skit från folk nå mer, och jag orkar inte höra sånt nå mer!
Varför gör dom såhär mot mig? Kan dom inte bara vara tysta? Varför måste dom trycka ner mig? Kan dom inte bara lämna mig ifred? (som Moa sa)

Nu kan jag räkna med att jag kommer säkert få massa dumma kommentarer som ba ''Sluta skriva såhär, du är bara pinsam'' eller ''Varför skriva ut på bloggen? Håll det för dig själv för helvette'' eller något sånt.'
MEN JAG HAR FAN OCKSÅ KÄNSLOR.

Kommentarer
Postat av: Anonym

känner inte dig eller så, men tänk bara på att de som trycker ner dig bara gör så för att de är osäkra på sig själva. de trycker ner andra för att få känna sig bättre själv.

2011-10-12 @ 21:11:57
Postat av: sofia

ifall du konfronterar dom kan du lita på att jag/vi kommer att stå på din sida och säga åt dom ifall dom typ skrattar eller nåt. Älskar dig minna och allt med dig, för vem vore du ifall man tog bort nåt? inte den minna jag älskar och har lärt känna. de är inte värd dina tårar. kommer alltid finnas!

2011-10-12 @ 22:00:06
URL: http://sofianordlunds.blogg.se/
Postat av: Anonym

bry dig inte om dom.. du förtjänar de bästa<3

2011-10-12 @ 22:16:03
Postat av: Anonym

Ta inte åt dig, då slutar dom. Tro mig minna<3 jag förstår hur det känns..<3:(

2011-10-12 @ 22:30:44
Postat av: theo

<3

2011-10-12 @ 22:43:28
Postat av: Anonym

Vill inte komma som värsta knähunden nu och slicka dina tår eller nått!;)

Men du som är så sjukt fin ska knappast ta skit.

Se det från den possitiva sidan, vissa är inte lika grym som du helt enkelt!

2011-10-12 @ 23:25:46
URL: http://maalinhe.blogg.se/
Postat av: Sara

Försök att ha i åtanke att de människor som behandlar andra på de viset ofta gör det för att dom är avundsjuka, eller osäkra på sig själva.. Att dom antagligen gärna skulle vilja vara som du, men inte vågar.. Stå på dig! Du är en fin människa.=)

2011-10-13 @ 08:47:33
Postat av: <3

bry dig inte dom är bah dumma i huvet<3

2011-10-13 @ 10:06:32
Postat av: ellen:)

Vad fan vill Tobbe och Rickard dig egentligen, fan va dom mucka på fejjan...?<3

2011-10-13 @ 22:57:59
URL: http://baraomellen.blogg.se/
Postat av: Liv

"If people are trying to brings you down, only means that you're above them" :)

2011-10-14 @ 17:11:02
Postat av: SandraKandel

Jag känner inte dig men vet typ vem du är:$

&jag fattar inte varför dom trycker ner dig&vill få dig att känna dig nertryckt, jag tyck du e asfin&verkar huuur snäll som helst.

2011-10-14 @ 21:39:21
Postat av: Anonym

försök att inte ta åt dig all skit, och nu tänker du säkert '' aa säkert aslätt att inte göra de'' men försök verkligen. du är jättefin minna och låt dom inte trycka ner dig!

2011-10-15 @ 00:09:32
URL: http://byjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0