Tisdag

Hola guapos! Hur mår ni? Jatack jag mår bra, men inser nu att jag har varit lite frånvarande på sista tiden. Har i veckan så otroligt mycket plugg, och annars spenderas väl min fritid till gymmet såklart! Mitt andra hem♥
 
Idag körde jag först 15 minuters löpning till uppvärming, sedan blev det ett bicepspass. Avslut blev då cirka 10 minuters strecht + lite squash. Otroligt bra pass idag! Imorgon tror jag det väntas antingen ett konditionspass vilket motsvarar cirka 10 km löpning i intervaller, eller så funderar jag på ett ryggpass, kändes himla skönt faktiskt. Vi ser väl vad jag är på för träningshumör imorgon! Nu ska jag plugga. Kramis.
 
 

Kommentarer
Postat av: alva

du är så fiiin<3!

2012-12-11 @ 16:39:21
Postat av: Anonym

Hej jag har hört att du tränar otroligt mycket, och ville fråga några frågor. Hoppas de går bra hehe :)

Vad har du för mål med din träning?
Hur ofta tränar du, och hur tränar du?
Vad är det som gäller angående din kost, hur kan en vanlig frukost/lunch och middag se ut för dig?
Hur ska jag hitta inspirationen till att börja träna?

2013-01-01 @ 22:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0