Svaren.

hur många ha du haft sex med?
Varför ska du bry dig om mitt sexliv, du kanske borde börja fundera på ditt istället.

Om du fick 1000 spänn att handla för på bikbok, vilka plagg skulle du valt? (gärna bilder)
Sure bacon! Visar i nästa inlägg.

Finns det något jag inte vet om dig? Isåfall, berätta
Ja det finns det. Chatten isåfall.

Vad längtar du mest till i sommar?
Att steka och bada sönder, alla sena kvällar, kvälls/nattdoppen, umgås med vännerna, och såklart moppen!

Lust att komma ut till västra falket eller få besök av'et snart kanske?:$
Självklart Emma! Det tycker jag verkligen.

Har du provat att dricka eller röka någon gång?
Ja, det har jag.

Hur lång är du?
164 tror jag:$

Vad använder du för smink? Visa gärna i bilder.
Kan ta kort på mitt smink imorgon, så det kommer upp då!

Vad ska du göra i sommar?
Läs ovan.

Vem är din bästa vän?
Joanna, sen finns det en ny nära vän som vet ganska mycket om mig.

Hur länge har du och Elias varit tillsammans? Ni är så söta!
Idag har vi faktiskt varit tillsammans i 4 månader! Tack söta du.

Sommer eller vinter?
Typ svårt att välja, värmen på sommaren, skotern på vintern. Men tror sommar!

Dina två närmaste vänner?
-

Det bästa som hänt dig?
Mina vänner och min underbara pojkvän, helt klart.

En dag du aldrig kommer glömma?
Idag.

Favorit affärer?
Bikbok, Jc, Carlings kanske.

Vilka bloggar läser du?
Mina vänners och några kända bloggar!

Vad fick dig att börja blogga?
Antar att jag följde med i strömmen..

Vill du börja umgås mer med mig?
Såklart jag vill♥

vilken är din favoritfärg?
Ööh, kanske svart, grå, lila..?

favorit maträtt?
Någon god paj kanske, hehe.

favorit godis?
Choklad, kanske

favorit dag i veckan?
Fredag!

favorit skor?
Converse♥♥

Varför har du pixlat för näshålen?
För det fanns vissa som störde sig på det, så bestämmde mig att täcka för det.:)

va det kul att förlora oskulden med nån som va full?
Vafan är det här för fråga, du kan ju pröva komma och säga det där in real istället vid såna här tillfällen, idiot

Senaste person du var med?
Fina Illona.

Vad är din värsta fobi?
Småkryp kanske, och trånga utrymmen..

Varför är den såkallad ''fy'' så omogen?
Det undrar jag med. Vet dock vem det är så

Kommentarer
Postat av: illona

du är bäst och finast sötnos <3

2012-03-08 @ 20:39:11
URL: http://illonakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0