Ontontont

Alltså i förrigår då jag skulle raka benen, råkade jag ut för en jättehemsk sak.. Jag skulle dra ett drag med rakhyveln, ni fattar? Iallfall, sen kände jag bara att det rykte till men jag trodde inte det var någoting så jag fortsatte bara, och sen såg jag hur det verkligen FORSADE blod ner för benet och då såg jag världens äckligaste sår, alltså ett typ köttsår. Sen kollade jag på rakhyveln och då såg en en skinnbit sitta fast där emellan, jag dog. Fyfan, det svider as hell, dunkar som fan, och varje gång jag ska byta plåster så öppnas typ såret igen och då börjar det blöda..

Åhnej så ointressant för er, men jag var bara tvungen att berätta denna onda händelse, FML:(:(:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0