Svaren!

hur många läsare har du? Jag har cirka 200-250 per dag.

favoritplagg? Just nu är det nog mina nya jeans från GT!

om du fick tre önskningar, vad skulle du önska dig då? Oändligt med cash, att få leva lyckligt med min pojkvän i resten av livet och en snygg kropp.


om du vann en miljon på en trisslott, vad skulle vara det första du köpte?
Skulle ta första och bästa flyget till NY eller London och shoppa som fan.


om du var en spegel, i vems hus skulle du vilja sitta i då?
Någon snyggings.


de bästa bloggarna?
Fanny Lindblad, Kenza och några av mina bekanta.


hur många har du legat med? Opassande fråga.


vilka bloggar läser du dagligen? Mina vänners och några kända.


bästa outfiten? Snygga jeans, någon spetströja eller fin topp och klackar på det!


favoritfärg? Vitt.


favoritmat? Det är så många, bland annat Tacos.


kärlek vs sex? Kärlek.


gillar du romantiska killar, som ger en typ rosor osv? Ja det är väl gulligt.


vad skulle du säga att du är, snygg, fin eller söt? Svåraste frågan, kanske lutar mer mot söt?


pizza eller hamburgare? Beror på vad jag är sugen på!


har du några tankar om vad du ska gå för linje nästa år? Media eller BF.


hur många har du varit tsm med sen 6:an? Kanske ett 5 tal?


vilken hårfärg är din naturliga? Brunt, lite mot ljusbrunt.

kan du inte visa hur du sminkar dig? I en video? Ehm, vi får se. Annars kan jag bara ta kort på mitt smink och ja.. hehe

Perekta pojkvännen? Just look at my boyfriend.


Vad brukar du och Martin göra när ni är med varandra? Grilla, köra moppe, vara hos hans mormor, spela xbox, äta, vara med folk, se film, spåra, mysa, skratta, prata. Det är mycket!


Kan inte du lägga upp en bild från när du gick i 7:an?



Snusar eller röker du? Na.


Vad ska du göra på sommarlovet? Tälta, bada, sola, sena utekvällar, vänner, skratta, spåra, köra moppe, vara med min pojke och ha det förjävla gött!


Vilka/vem litar du på allra mest? Någon jag alltid litat på är Joanna, no matter what. Sen är det Martin också.


Hur många syskon har du? 3 stycken.


Tror du det kommer hålla länge mellan dig och Martin? Ja. Vi båda är så lika, älskar att göra samma saker, perfect match.


Senaste filmen du såg på bio? American pie reunion.


Hur mycket vatten dricker du? Cirka 1-2 liter per dag.


vem skulle du ta med till en öde ö? Joanna, Martin eller Emmy.


Anser du att du är en halvfinne? Haha jag märker ingen skillnad.


hur känns det att bli moster för andra gången? Helt jävla underbart!


hur mycket älskar du mig på en skala 1-10? 10, självklart♥


Vad är du mest nöjd med dig själv över? Utseende och personlighetsmässigt? Utseendet så kanske det är min mage eller ögon? Personlighetsmässigt kanske det är att jag förstår mig på männsikors känslor och sånt lätt. Easy to talk with.


Var det gott med fanta på vårmässan? Godaste någonsin!


finns det någonting du verkligen brinner för? Träna!!


har du någon speciell låt som alltid gör dig lite gladare? Någon speciell vet jag väl inte, men om jag vill bli gladare lyssnar jag på lite parteymuuusic.


hur viktigt är sex i ett förhållande? Anser det inte som någon viktig sak. Det beror väl helt enkelt på vad båda vill.


kan inte du göra en videoblogg någon gång?

kasnke svara på alla frågor åp en videoblogg eller nått?:) Haha alla mina videobloggar blir så jävla kaos, ni kan ju bara fråga mina vännner..


Hur gammal är du om 35 år? Jobbigt att tänka ju.. Men jag är 49 då.


Vilken är den senaste filmen du sett? Shrek.


Vilken är din favoritplats? Hos Martin!


Vad skrämde dig som barn? Spökerna i schooby doo..


Sover du med eller utan kläder på dig? Utan.


Vilken är din favoritefterrätt? Cheese to the cake!


Hur ser en typisk dag ut för dig? Vakna, fika, fixa mig, skola, plugga, träna, äta, sova.


Vill du ha barn? Hur många isåfall, och vid vilken ålder? Jag älskar barn, så självklart. Kanske 3 stycken vid 20 års åldern.


Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, hehe.


Vad är det dyraste du äger? Måste nog vara min Iphone.


Vem är den roligaste människan du känner?:* Inte då du iallfall..


Vad har du närmast dig just nu som är vitt? Luren!


Vilken radiostation lyssnade du till senast? Rix FM.


När var du i kyrkan senast? Dont remember me..


Vad är det konstigaste du ätit? Någon äcklig sörja som bestod av typ ketchup, smör, vatten, mjölk och vafan var det mer.. Aja, jag gjorde det för jag fick en femma för det:)))


vad har du alltid med dig? Min väska, telefonen, och en borste.


Gör en "what's in my purse"-video och lägg ut på bloggen? Haha åh det skulle bli jätte pinsamt haha:$ Kan lägga upp bilder istället.. Eller vi får se!


vad tycker du är bäst med iphone? Man kan göra precis vad som helst med den, eller alltså om man behöver någonting uppsökt så tar man bara upp telen och slår upp det. Så är man där på nolltid! Sen får man ju inte glömma snabbheten, höhö.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0