Låt mig vara lite till, jag är inte beredd att gå än

Du heter: Minna.
Smeknamn: Allt möjligt.. Mini, Mini97, Brinna, osv
Låt som när du är ledsen sörjer till? Jo jag brukar sätta igång ''We run the night'' och skaka loss
Beroende av: Borsta håret!
Vad tror folk om dig? Jag har fått höra både det värsta och bästa om mig. Vet ärligt inte
Stämmer det? Sometimes.
Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon, ben och rumpa kanske
Hur imponerar man på dig? Man är som honom:)
Brukar du skratta för dig själv? Haha ja, om någon skriver någonting roligt eller då jag ser något tokigt på datorn haha
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: ''Okajs, vill bara se hur det är med dig och ge dig världens bamsekram!<3''
Har du haft sex idag: Naj.
Hur svarar du i mobilen: Oftast, ''hallå'' ''tjue'', men typ ''hej det är minna'' på hemtelen
Vem ringde du senast?: Alicia
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Inte fan minns jag det
Antal timmar sömn inatt: Cirka 9 kanske
Sov du ensam: Yes.

Brukar du komma i tid: Oftast ja!
Hur känner du dig nu: Äcklig, tränat just you know
Vanligaste färg på dina kläder: Svart.
Vad tycker du om fötter: Alltså det beror ju helt och hållet på vems fötter det är, men det kan bli lite jobbigt om dom inte är så värst fina haha
Vad saknar du: Närhet
Hade du en bra kväll igår: Jo den funkade:)
Favorit dryck på morgonen: Juice eller vatten
När brukar du oftast gå och lägga dig: 11
Är du blyg?: Hell no
Sysslar du med någon idrott: Nope, eller räknas gym som en idrott???
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja

Har du spytt offentligt: Ja.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Det som nog alla andra tjejer skulle göra vafan
Är du nöjd med ditt liv: Inte just nu. Det finns stunder, men dom är få
Är du bortskämd: Tycker jag väll inte
Vad gör du i morgon: Skola, fuck off
Vad är det värsta du vet?: Att bli utnyttjad:)
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Absolut, dom är det finaste jag har!
Vad är det finaste du fått?: Oj, det finns mycket,
En speciell dag du minns: 7 april.
Du samlar på: Ingenting speciellt.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Oftast Alicia eller Joanna.
När grät du senast: Igår, hej
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Shoppa i vanliga dagar
Vill du gifta dig: Absolut.
Vill du ha barn: Ja.
Är du musikalisk?: Naaj.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten!
Bor dina föräldrar tillsammans: Yes.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Joda.
Biter du på naglarna: Ja, ibland. Shame on me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0