I make you free.

Jag har insett att min senaste kyss - Var i söndags.
Jag pratar - När jag känner för det.
Jag skrattar - Ofta och låter knasig.
Jag tycker om - Att träna.
Jag avskyr när  - Folk ljuger.
Mina närmaste vänner är -
Min första vän hette - Joanna
Min första kärlek hette - Edvard
Kärlek är - Någonting underbart.
Min favoritfilm är - ''Jag saknar dig'' eller ''Twilight''

När jag borstar tänderna - Har jag massa tankar i huvudet.
När jag lagar mat - Är jag ofta koncentrerad.
Jag är rädd för - Småkryp.

Jag önskar - Att jag är 16 och har skoterkortet.
Den värsta känslan är - Att inte veta känslan.
Den bästa känslan är - Underbar.

Jag vill -
Ha långt hår.

Jag är bäst på - att vara mobilnörd.

Jag är sämst på - komma ihåg saker.

Jag kommer alltid att vara - Minna.
Det finaste som finns - är dom som förstår.
I sommar - ska jag ha så jävla kul.
Sist jag grät var - Någon dag sen.
Jag kan - springa i 100 km/h.

Min mobiltelefon är - my bebis.
När jag vaknar på morgonen - vill jag bara somna om.
Innan jag somnar - flyger det tankar i mitt huvud.

Just nu tänker jag på att - städa mitt rum.
Bebisar är - urgulliga
Mitt första barn - ska heta Adele
Det fulaste som finns är - fult.

Jag har aldrig - varit i Thailand.
Idag har jag - varit hemma hela dagen
På gymnasiet - ska jag få bra betyg.
Jag vill verkligen - åka utomlands.


Kommentarer
Postat av: tjuman

du är äcklig och vidrig och borde skjutas!

2012-03-06 @ 17:50:43
Postat av: ellen

ursäkta mig, men vad får herr tjuman ut av detta?Nej ingenting.Så ifall du endå inte har något vettigt att komma med så kan du lämna henne ifred. Jävla cp.

2012-03-06 @ 19:00:41
URL: http://www.ellensodermark.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0