01 - En nytagen bild på dig och 15 intressanta fakta om dig själv.


Har tyvär ingen nytagen bild på mig själv..


1. Jag är beroende av att borsta håret, har ALLTID med mig en överallt. Då menar jag överallt.
2. Jag ÄLSKAR karuseller!
3. Jag gör typ samma min på varje bild nu för tiden, och det ser inte OK ut
4. Jag har inte ätit tomat på ca 6 år nu.
5. Får alltid panik när jag ska låsa upp dörren när jag kommit hem efter skolan, känns som att det står någon bakom mig och det är fett creapy.
6. Jag är beroende av frukt at the moment.
7. Mitt rum är nästan alltid stökigt.
8. Jag är så sinnesjukt taggad på julen och nyårsafton!
9. Jag älskar att fota men har dock inte så bra utrustning!
10. Jag heter Minna Johanna Kristina Johansson.
11. Jag är rädd för det där gänget som går och knackar på hus.. HAHA..
12. Jag har världens underbaraste pojkvän, och jag älskar honom.
13. Jag har min mobil som jag fick när jag fyllde 10 år just nu.. Haha, fan va tardigt men tyvär har min andra mobil gått sönder. Önskar mig en ny mobiltelefon!
14. Jag kan flyga och spruta eld genom munnen, yey
15. Nu ska jag ta och plugga lite, och sedan sova! Haha godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0