Blir ingen bloggning i helgen..

Hade besöksrekord igår på hela 563 tror jag det var, Wihoo! Fortsätt så! Måste även ge er beröm för att ni är så himla duktiga på att kommentera nu!! Blir så glad:)

Ligger fortfarande kvar i sängen och är dötrött men kan inte somna om. Kanske lika bra det? Ska bara ta och kika runt lite på facebook och sedan hoppa in i duschen.

Jag måste tyvär säga med att det blir ingen bloggning i helgen, pga dom har inget internet eller något där. Så tyvär, fast kan säkert vara lite snäll med Linus och kolla om jag kan få blogga från hans telefon, hehe! Men jag önskar er alla ett Gott Nytt år, och ha nu så kul på Nyårs och bli inte allt för fulla till dom som ska dricka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0