I love you like a fat kid loves cake

Godmorgon! 
Var ett tag sedan jag bloggade va? Eller det var i förrigår, men ändå. Hade fullt upp igår, pluggade, var hos min syster osv. Så hann inte blogga tyvär. Idag går jag bara till ungefär halv 2, ska sluta tidigare för jag ska ju på konfaläger i Munkviken ikväll, tror det kommer bli super kul!:) Så det blir tyvär ingen bloggning förens på fredag..

Nu måste jag skynda mig, börjar 20 över 9 idag. Puss!
Hinner förmodligen ett snabbt inlägg innan jag drar ikväll.

Kommentarer
Postat av: chaltu

lägg in outfits minna, din blogg skulle vara helt perfekt med det!



ska vi köra länkbyte?:)

2011-12-04 @ 20:36:56
URL: http://saanis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0