if i said ''i love you'' would you kiss me then?


Vad är det första du tänker på när du vaknar? Att det är ekel skola. På helgerna är det undebart.
Har någon gjort dig besviken de senaste tre dagarna? I dont know.
Har någon sett dig i underkläder de senaste tre dagarna? Yesbox
Om du var så full så du inte kunde gå, skulle personen du senast pussade ta hand om dig då? Det tror jag.
Vem är den största idioten du känner? Öh, tar inte upp det i bloggen tyvär:).
Vad är det bästa som hände dig idag? Att spela squash!

Vem tog senast på din rumpa? Joanna, börjar bli en vana nu:*:*:* Nä, men jag vet faktiskt inte.
Har du syskon som är äldre än 21? Yes, två stycken!
Hur fick du ditt senaste blåmärke? Tror jag fick ett racket i armen.. Skillad.
Saknar du någon just nu? Om jag gör, min Elias♥
Är du längre än de flesta i din ålder? Haha snarare kortare.. Nä, men normal?

Pratar du ofta? Om jag är på prathumör så ja!
Har du någonsin funderat på att pierca tungan? Ja, och jag vill göra det.
När gapskrattade du senast? Idag, varje dag med min klass. Underbaraste.
Brukar du tänka innan du talar? Haha ja, sometimes.
Har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? Fan vetja, vem bryr sig

Skulle du någonsin kunna tatuera dig? Jaaaaa.
Håller du kvar vid någonting du borde släppa taget om? Nej, tror inte det.
Har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? Ja.
Tror du att du skulle klara en månad utan att svära? Svårt..
Om du hade en miljon, nämn en sak du skulle köpa? Skulle shoppa för det första, sedan skulle jag nog bjuda mina vänner på en resa. Sen kanske köpa en fin mobil också. Köpa hela Nelly eller Bikbok. Bjuda min klass på fika. Räcker det till allt?
Vad lyssnar du på just nu? Brethe me- Sia. Haha emolåt

Tror du att vissa människor tycker illa om dig? Yes, i do man!
Vem skrek du senast på och varför? Mamma, för att jag var hungrig. Haha vilket tap jag är
Är du rädd för mörker? Ja. I sinne.
Vad drack du senast? Dricker en fanta nu!
Tror du att två ex kan vara vänner? Ehm ja. Antar det.
Vill du ha tillbaka någon i ditt liv? Ja.

Skulle du vilja vara berömd? Skulle vara awesome.
Nämn någonting du verkligen skulle vilja ha just nu? Right now? Ehm, journalist.
Finns det någon person som du aldrig vill förlora? Många.
Hur många gånger finns "a" med i hela ditt namn? 1+2+7+4= 1.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nämn någonting du verkligen skulle vilja ha just nu? Right now? Ehm, journalist.



VÄNTA VA? VILL DU HA EN JOURNALIST?

2011-12-22 @ 13:33:03
URL: http://maalinhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0