Iphone

Orkade inte sova än, ont i magen har ändå nästan gått över. Blev att jaag sitter och snackar med Elias och Emil.
Förresten, jag har bestämt mig. Att jag ska vänta typ några månader, ungefär 4-5 månader. Då har jag sparat ihop cirka 5 tusen och då ska jag FÖRMODLIGEN köpa en Iphone 4/ Iphone 4s! Istället för att jag ska köpa en mobil för ungefär 1400 nu som håller bara några månader. Längtar tills jag får min Iphone om det går enligt planerna, haha! Och eftersom jag skulle få en ny telefon i julklapp, men det blir ju inte det nu. Så hoppas mamma bjuder på lite cash till Iphonen;)

Kommentarer
Postat av: Emmy

vare inte du som sa att en samsung galaxy s2 var mycket bättre/värdare att ha?;)

2011-12-27 @ 21:24:07
URL: http://emmyholmstroms.blogg.se/
Postat av: philip

tappa iphonen med skärmen ner 1 gång... då kommer du önska du köpte den billigare ;)

2011-12-27 @ 22:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0