Jävla idioter

Jag fattade inte hur jävla många idioter det verkligen finns här i världen förän vad som hände idag. Det är alltså någon person som ringt till Elias och LEKT vara mig och gjort slut via telefonen. Så sjukt jävla fittigt gjort. Är det för att den som ringde mår dåligt och är advunsjuk och då vilja få mig att må dåligt? Hur tänker dom ens? Självklart blev jag hur ledsen som helst, jag blev rädd på något sätt. Rädlsan förvandlades då till ilska. Jag ville bara skrika ut så jävla arg jag blev, VAD VILL DOM MIG OCH ELIAS?


Denna händelse gjorde verkligen inte så att det är slut mellan mig och Elias. Vi är fortfarande tillsammans. Att dom ens kunde tro att det skulle ta slut bara för att dom lekte vara mig? Som tur var hörde ju Elias att det inte var jag som pratade, att det var folk som även gjorde till sina röster. Men fortfarande så fult jävla gjort. Så jävla patetiskt.
Jag älskar dig Ellepelle och det vet du

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0