Tråkigt

Vad heter du? - Minna Johanna Kristina Johansson.
Vart bor du? - Skellefteå
Trivs du där? - Fuck no, eller det funkar.
Har du körkort? -  Nope!
Äger du några converseskor? - Jag är en stolt ägare till 3 par!
Favoritdjur? - Hund i think
Vad spenderar du dina pengar på? - Eh, kläder!
Antal kuddar i sängen? - 3 eller 4!
Är du allergisk mot något? - Inte så vitt jag vet iallfall.
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - Red
Vad åt du till frukost? - Ingenting
Hur ser du ut idag? -  Blåa shorts och en oversize tshirt!
Nästa mål i ditt liv? - Klara av skolan.
Vad såg du senast på tv? - Grey's anatomy
Hur svarar du i mobilen? - Hallåå?
Vem ringde du senast? - Alicia
Antal timmar sömn inatt? - Många, kanske 11
Sov du ensam? - Ja. Tja ala forever alone her

SENASTE PERSON SOM
Sov i din säng:  I dont remember
Fick dig att gråta: Några idioter
Du gick på bio med: Soffan504 och Emmy
Skällde på dig: Dad
Skickade ett e-mail till dig: Facebook


SAKER
Vad är du mest rädd för? - Att förlora dom jag älskar mest.
Vart vill du gifta dig? - I utlandet i någon fin kyrka, åh får rysningar.
Vad hatar du verkligen? - SKOLAN
Gillar du att ha folk omkring dig? - Jag trivs som
Är du ett hälsofreak? - Ibland kan jag faktiskt vara det, tro det eller ej haha

STUFF
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? Ingen aning.
Är du ensam nu? - Yes
Några piercings/tatueringar? - 17 i öronen, 2 i tungan och 6 i naveln.
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - What makes you beautiful
Vill du gifta dig? - Helt klart!
Vill du ha barn? - Ja, 4 stycken gullungar.

DE SENASTE 48 TIMMARNA
Gråtit? - Yesbox!
Köpt någonting? - Ja
Varit sjuk? - Är det halverst nu och har varit det som 2 senaste dagarna..
Sagt "jag älskar dig"? - Självklart♥
Träffat nån ny person? - Dont think so
Saknat någon? - Absolut.
kramat någon? - Ja
Haft sex? - Har det hela tiden xDxDxD Lauring

SENASTE

Låt du hörde: Lyssnar på ''Turn the tide'' at the moment, haha uttjatad jo tack jag vet!
Film du såg: Klick
Mat du åt: Thaimat
Gången du åt en korv: Usch
Människa du slog: Elias, mehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0