And go mad for a couple of grams.

TIO HAR DU NÅGONSIN:
Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut? - Ehm, jag tror då inte det.
Har du nånsin velat ta livet av dig? - Yesbox
Har du nånsin gjort något du ångrar? - Ja det har jag.
Har du nånsin hoppat bungy jump? - Nej, tänkte göra det i Turkiet men fick då veta att det var 16 års gräns. Det sög.
Har du nånsin varit med i en olycka? - Eh, några stycken ja. Fast med cykeln, och våran cross som vi hade förr haha.
Har du nånsin ätit en hel tårta själv? - Svar nej.
Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - Haha tyvär ja.
Har du nånsin gått på bio ensam? - Ja, helt forever alone. Skämt å sido. Nej det har jag inte.
Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? - What, men ehm tror ej det.
Har du nånsin tyckt att världen suger? - Ett antal gånger, svar ja.
Har du nånsin varit medvetslös? - Nepp! Eller jo, kanske. Fast jag vet inte
Har du nånsin hånglat med fler än 50 pers? - Asså i hela livet? Då är det nog..Nej. Eller jo, det kanske jag har. Fast jag vet inte. NI FÅR INTE TA MIG SOM ATT JAG VAR EN PLAYER!
Har du nånsin hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - I think so.
Har du nånson gjort något riktigt dumt? - Ao, och jag ångrar det som fan.
Har du nånsin åkt ambulans? - Nej, men vill pröva:D:D:D
Har du nånsin gjort nåt olagligt? - EHHHHHHHHH JAG VET INTE. Förutom att cykla utan hjälm då men..:ppPpP
Har du nånsin blivit polisanmäld? - Naj.
Har du nånsin slagit ner någon? - Fan vet jag väll, isåfall i fyllan men? LAURING,  jag dricker inte.
Har du nånsin skämts över dina föräldrar? - haha det har nog alla ungdomar gjort och gör.
Har du nånsin skämts över dig själv? - Haha verkligen.
Har du nånsin sagt jag älskar dig och menat det? - Absolut!!
Har du nånsin varit kär? - Jag är obeskrivligt kär nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0