I set fire, to the rain

mochacafe: Via ohsopictures - Innocence♡ dollzi.tumblr ♡
Raderade nyss ett jävligt långt inlägg, som jag läste igenom och bara tyckte det var onödigt. Kom iallfall nyss hem från skolan, eller nyss och nyss har hunnit baka lite chokladbollar som jag strax ska gå och mumsa på. Mjo, förövrigt så är Elias i Jörn och jönsa på och ska även vara där någonstans tills på onsdag. Så på onsdag blir det förmodligen att träffa den skitungen.
Ikväll ska jag förmodligen också hinna med lite läxa, och ta en promenad. Glömde ju bort det igår, eftersom jag var med Joanna istället. På tal om träning, så har jag och Joanna bestämt att vi ska träna 3/4 gånger i veckan. Så nu kommer jag bygga muskler om någon ville veta!
Oj ,detta blev ett väldigt långt inlägg, finns säkert ingen som ens orkar läsa detta, och om du gjort det, BRA JOBBAT! Ska nu lägga mig och se tv och smsa med finaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0