Svaren!!

snyggaste på urs? (tjej,kille) - Tjej är det nog Sofia Nordlund. Har faktiskt ingen aning om vilken kille som är snyggast.

Hur stora fötter haru? - ENORMA. Haha, nä skoja men har skostorlek 38 så.


När blev du bästis med elias mamma?;););););) -Berätta inte detta för Elias men vi har alltid varit bästisar i smyg faktiskt..


Hur kul ska det bli på konfaskiten?:O:O:O:O:O -Det ska nog bli kul att lära känna nytt fräscht folk, haha nä men det ska nog bli kul ska du se.


Finns gud? - SÅKLART HAN FINNS:o


Varför gjorde du sönder dina lösögonfransar?:o -För jag orkade inte ha kvar dom, mehehe.

 

vilka bloggar läser duuuuuuuuuuuuuuuuuuu xD - Mina vänners, och några bekanta samt några kändisbloggar.

 

snyggaste killen du känner? -Hm, så svårt. Men har faktiskt ingen aning där.

 

snällaste killen du känner? -Måste nog vara Arvid Sandgren, eller Elias Kandel.

 

din allra bästavän(tjej)? - Min allra bästavän måste nog vara Joanna Ruljeff, och vi har varit enormt tighta sen vi gick dagis, och vi lärde känna varandra vid 11 månader så!


favorit-affärerna? - Bikbok, Gina Tricot, HM, Nelly och Monki bland klädaffärerna.

 

mest nöjd med på din kropp? - Hm.. Kanske min mage när den gör som jag säger..

 

minst nöjd med på din kropp? - Finns massa saker jag inte är nöjd med, men bla mina armar och min näsa.

 

är du oskuld? - Nej

 

snyggaste 98,97,96,95? tjej/kille - Killar:

Håller dock inte koll på 98orna.

97an, svårt men kanske Lucas Hedlund..

96an, Felix Håkansson Lundqvist eller Hannes Wallmark.

95an, Elias Kandel.

 

 

Tjejerna:

98an, Elin Öhgren.

97an, Sofia Nordlund, Linda Morin eller Imra Öhlund?

96an, Sofia Holmström eller Amanda Fanny Johansson.

95an, Pia Sundström eller Moa Sundström.

 

hardu några syskon:)? - Jag har 3 stycken underbara syskon!

 

Snyggaste 98,97,96,95, kille och tjej? - Kolla svar ovan!

 

bästavän/bästavänner? Har några, tex Emmy Holmström och Sofia Nordlund..

 

Hur gör du dina locker?!? - Med en plattång eller locktång, kan kanske visa i en videoinlägg senare. Om jag orkar kanske jag gör det imorgon medans det är dagsljus.

 

Kan du inte göra en smink&hårvideo? - Ehm jo det ska jag nog kunna fixa.

 

Favoblogg/bloggar? - Kolla svar ovan.

 

vilka bloggar brukar du läsa? - Var inte det där typ samma fråga..?:$


snyggaste 98, 97, 96 i skellefteå? -Kolla svar ovan.

 

Vad för "kroppsdelar" tänder du mest på? - Mage och rygg.

 

Vad skulle du ta med dig till en öde ö om du fick välja 3 saker? - Datorn om det fanns internet, någon bra vän och ett tält.

 

Om du fick 1 miljon vad skulle du göra då? - Skulle först och främst köpa en Iphone, sedan skulle jag köpa en dubbelsäng och tv. Sen shoppa massa såklart. Resten lägger jag in på banken.

 

vem....skulle du ta med dig på en resa just nu? -Joanna eller Elias.

 

vad...är det absolut pinsamaste du har gjort/varit med om? -Haha hm..så svår fråga. Jag har faktiskt ingen aning..


hur...fixar du ditt hår på morgonen? - Plattar eller lockar!

 

när...hade du din längsta relation? och med vem? - Längsta relationen borde nog ha varit med Edvard haha. Dock var det i typ 2an!


varför...började du blogga? om du minns alltså:] - Föll väl för gruppttycket antar jag..

 

Pinsamaste sak du varit med om? -Minns ärligt inte!

 

Vem saknar du mest nu? (förrutom elias) -Hm, måste nog vara min syster.

 

Favorit plagg? Måste nog vara min vita tshirt från bikbok eller mina svarta jeans atm.

 

Bästa dagen i veckan? - Fredag absolutly.

 

Bästa låten just nu? - Har faktiskt ingen aning..

 

Bästa filmen? - Haha känner mig jätte tråkig, men ingen aning där heller..

 

Snyggaste 97an på ursviksskolan, nämn bara en. -↑

 

Det värsta som hänt dig? - Alla mina bråk med mina närmaste.

 

Bästa minnet med miiiiig? - Alla stunder vi skrattat, och alla nätter på somrarna.

 

Vem tänker du på minst en gång/dag? - Mina närmaste.

 

VAD gör dig lycklig? - Alla mina vänner helt klart!!

 

Vem tänkte du på när du läste frågan här ovan^? - Haha, mina vänner..?

 

puss - Puss på dig med Emmy.

 

Hur länge har du bloggat? -Har haft två bloggar tidigare än dom här, men kanske sedan 1 och ett halvt år sedan tillbaka?

 

Godaste maträtten? - Tacos eller Spaghetti och köttfärssås..

 

Det bästa minnet ever!? - Sommaren 2010!

 

hur brukar du fira jul? - Hemma eller i Boden!


Firar ni på samma sätt varje år? - Nej inte det.


vad önskar du dig i julklapp? - Iphone 4 och massa pengar!


favoriten på julbordet? - Ehm ,har typ glömt bort vad som finns på ett julbord. Haha nä, men jag vet inte.

 

Känns det som du hittat den rätta nu (elias)? - Verkligen.

 

Hur länge tror du erat förhållande kommer att hålla? - Kan jag tyvär inte svara på, men jag hoppas vi håller ihop väldigt länge för jag älskar honom enormt.


Kan inte du börja göra videoinlägg? - Det kan jag säkert fixa..

 

Har du planerat någon linje du vill gå? - Media eller BF.

 

Vad har du på dig idag? - Svarta jeans, och en stickad tröja från cubus. Och underkläder såklart!

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: 504

AW SÖTIS<3

2011-11-13 @ 01:17:27
URL: http://sofianordlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0