Jag väntade på dig, men du kom aldrig.

Jag vart så jävla rädd imorse när jag vaknade, jag hade ungefär hunnit sova i 2 timmar sedan vaknade jag av en fruktansvärd värk i magen. Jag gick på toa och satt där ungefär 10 minuter ,sedan bestämde jag mig för att dricka lite vatten men då hittade jag inget jävla glas, för ner orkade jag inte heller gå. Jag bestämde mig för att ta korken till ''Colgate, munskölj'' ni fattar? Jag luktade på den för att känna så det inte var kvar något munskölj i korken, och då fick jag kräkningar, efter cirka 10 sekunder spydde jag. Fyfan, jag har aldrig mått så dåligt som jag gjorde då. Helt sjukt. Just det ögonblicket vart jag så ledsen över att jag inte skulle få fara på lanet idag. Jag gick och la mig igen, och somnade om till halv 5. Då mådde jag bra. Anledningen till att jag kräktes är nog att det är vad jag ätit eller druckit inatt. Jag drack energidrycker, och det är nog det som gjorde som det blev. Magen vändes som upp och ner.

Nu orkar jag inte skriva något mer och ska sedan ta och lägga mig och vila inför lanet. Hoppas nu bara inte på några mer dumheter. Vi hörs ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0