sjuka nätter



Inatt fick jag nästan ingen sömn alls, jag gick och la mig runt 11 igår och bara stirrade upp i taket. Varför ska det vara så svårt att somna? Jag låg och tänkte ''vad händer egentligen i kroppen då man somnar?'' hela tiden. Jag somnade efter cirka 3 timmars tänkande (och jag lovar, det kändes som 5 timmar) och fick fortfarande inget svar. Såna här nätter stör mig jätte mycket, om jag somnar runt 2/3 och vaknar halv 7, hur fan ska jag då kunna orka en hel skoldag? Usch, önskar verkligen att jag hade koffientabletter eller något sånt en sån här dag haha..


Idag är jag även hemma, hade galet ont i halsen och huvudet när jag vaknade men nu börjar det hjälpa lite efter att ha knarkat halstabletter och alvedon. Hoppas det går över till imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0