svaren!


Dina 3 bästa vänner?
Mikael Berglund, Anton Holmgren, David Andersson (bara för att Micke sa jag skulle skriva det)

Vilka bloggar läser du?
Mina vänner och ibland Kissies,Kenzas,Isabelles osv!

Vilken blogg tycker du är den bästa?
Svårt, men dom jag kollar mest är nog Irmajulia, Pia sunström osv.

Beskriv hur en kille ska vara enligt dig.
Omtänksam, stå för hans tjej (alltså att han vågar visa att ''det här är min tjej'' fast man är bland massa folk), snäll, snygg hehe, rolig, pålitlig osv.

Om du fick åka vars som helst i en vecka vars skulle du då åka?
Antingen Bali eller Maldiverna.

Dina intressen?
Kompisar, träna, sjunga, sminka (om det räknas som ett intresse?) och fota såklart.

Favorit låt?
Har helt ärligt ingen aning just nu!

Favorit plagg(gärna en bild)
Just nu är det min röda stickad tröja från H&M.

Gillar du sommar eller vinter bättre, och varför?
sommaren helt klart, värmen, badet, gå runt i shorts osv.

Din största önskan?
Att vinna hur mycket pengar som helst så jag kan åka vart jag vill.
mage,rygg,armar killar?
Mage och armar! Och rygg, hehe.
föredrar du korv elr köttfärs?
köttfärs!

gillar du svamp? i underlivet?
kan jag väl inte påstå;)

vad tycker du om bada i chokladsås?
skulle vara ljuvligt.

om jag hade en bil med godis i, skulle du hoppa in då?
aldrig theo:@@@@
Är du cool?:D
ascewl

visst är mickeb den snällaste å coolaste i världen?
nej
Bästa sommar minnet?:)
Har faktiskt ingen aning, men när jag umgicks med mina fina vänner och alla kvällar som spenderades nere på kanotudden.
Vem inspirerar dig?
Kenza , Pia Suntström och Moa Egholt typ.

vad heter dina syskon? (om du har syskon;$)
Jag har 3 stycken, Robin Kim och Hanna!

din/dina idoler?
haha har ingen idol..

favorit låt?

favorit artist?
ingen som helst aning.
Bästa bloggen i skellefteå?

Går du någon sport?
jag går squash!
snyggaste 97an, 96an och 95an du vet/känner (tjej)?
97an Jennifer Lindgren.
96an Sofia Holmström/ Emelie Lundberg.
95an Linnea Övregård/ Lisa Melin.

snyggaste 97an, 96an och 95an du vet/känner (kille)?
97an Noak Tjärnqvist/ Lucas hedlund
96an Pontus Wikberg/ Hannes Wallmark
95a David Andersson/ Robin Lindahl/ Alec Jansson
meningen med livet?
Att ha kul antar jag.

drömkillen?
-

vilka bloggar följer du?

vad på din kropp är du mest nöjd över?
Ögonen eller magen.

kläder eller skor?
sluta, den där frågan var bara omogen:(

på killar:
rygg, mage eller armar?
allt, men mest mage sen armar sen rygg.

brunett eller blondin?
spelar ingen roll, men båda är lika fint!

blåa, bruna eller gröna ögon?
blåa.
Vad skulle du välja: 
Dum och snygg eller smart och ful ??
dum och snygg, fast svårt!
På en skala 1-100, hur bäst är jag?:$
Har aldrig varit med dig irl xD.
rikedom eller berömmelse?
rikedom

Dina favoritbloggar?

Visst är kladdkaka gott?
nej jätte äckligt.
vad är du mest nöjd med dig själv?

har du bra självförtroende?
mja, funkar.

om du fick vara en kändis för en dag, vem?
Justin Bieber, haha.

godaste godiset? haha
choklad mjahaha.



Kommentarer
Postat av: linnea

oj chockad jag blev! tack hehe:$

2011-10-04 @ 16:54:58
URL: http://stansfetaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0