tråkigt

Dina bästa egenskaper: Att jag är ärlig, och lätt att prata med.
Dina sämsta egenskap: Att jag är kan bli väldigt arg.
Kroppsdel du har mest nytta av: Händerna antar jag. Eller munnen kanske, det är ju alltid kul att kunna prata.
Kroppsdel du tycker bäst om: Har ingen som helst aning.
Tror du på något? Ödet, och att ärlighet varar längst.
Frisyr: Brunt ,medellångt och fult.
Ögonfärg: Gröna.
Längd: 165cm.
Vikt: Tar inte upp det här.
Skostorlek: 38.
Favoritfilm: Just nu är det "Linas kvällsbok" eller jag vet ärligt inte. 
Favoritdag: Fredag.
Favoritklädesplagg: Svarta cheap monday. Funkar till allt.
Musiksmak: Blandat som bara den. Hiphop, baladrock osv.
Öl eller vin? Öl.
Till vem vill du säga "Fuck you" just nu? Tror faktiskt ingen just nu.
Senast film på bio: "jag saknar dig''.
Vilken tv-kanal är din favoritkanal? 3:an eller 5:an tror jag.
Utövar/spelar du aktivt någon sport? Yes, sqaush!
Skriver du dagbok? Bloggen är min dagbok kan man väl kanske säga.
Bästa årstiden: Sommar.
Tvättar du alltid händerna efter det att du har varit på toa? Haha ja.
Favoritfärg: All black/vinrött och senapsgult just nu.
Vad skulle du aldrig ta på dig: Gumistövlar,tights och polotröja.
Vad ville du bli när du var liten? Frisör.
Blev du det? Haha vet jag väl inte än.
Katt eller hund? Hund.
Vad är du rädd för? Skräckfilmer (hehe) och att förbli ensam.
Deppig eller glad? Glad.
Har du pojkvän/flickvän? Nej.
Är du kär? Nja, inte kär och kär men gillar.
Hur tidigt stiger du upp? När det är skola runt halv 7.
Vem/vilka vet mest om dig? Joanna, Emmy och Sofia.
Vad har du på dig just nu? Only trosor!
Hur många biologiska syskon har du? Ett.
Vad är du allergisk mot? Ingenting.
Märkeskläder eller secondhand? Båda. Det som är snyggt!
Var har du ont? Typ halsen och näsan. Haha näsan..
Kan du stå på händer?: Har inte prövat på några månader.
Vänster eller högerhänt? Högerhänt.
Favoritserie: Måste nog säga Jersey Shore.
Gillar du att fotografera? Joho du!
Sushi eller hamburgare? Har aldrig smakat sushi så hamburgare!
Blyga eller framåt killar/tjejer? Framåt.
Har du någon tatuering alt. piercing? 1 piercing. I naveln + öronen. 
Har du magmuskler? Klart jag har;);););).
Använder du smycken? Händer väll!
Är du glad nu? trött som fan.
När grät du senast? Någon dag sedan..
Sexigaste kroppsdel: Läppar, mage rygg armar
Sexuell läggning: Heterosexuell.
Bästa plats på jorden: Hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0