jag har aldrig väntat på denna stund, men den kom

Alla förändras, man måste växa upp tillslut. Vi kommer växa ifrån varandra, och man kommer måsta hantera det. Du vet vad som hänt med mig sista tiden och det är hur svårt som helst att hantera. Jag känner inte igen mig själv längre, det känns som om ingen lyssnar. Jag känner mig inte trygg hos någon längre, och vill bara glömma alltihop.

Jag vågar inte vara mig själv längre, endast ett ord kan bli så jävla fel. Jag skulle få en dum kommentar eller bli utskrattad. Nu för tiden har jag har börjat tänka efter för vad jag säger för jag vill inte vara den tjej som kallas efterbliven och helt värdelös. Jag vill vara som alla andra, jag vill kunna vara mig själv med ett bra självförtroende.
Alla männsikor är mer eller mindre sårbara och reagerar på händelser i livet på olika sätt. Det går inte att förutse en händelse, eller hur vi kommer reagera. Men jag har blivit så jävla sårbar på sista tiden, jag behöver respekt och värme så jag kan känna mig trygg av andra människor. Min negativa inställning gör mig bara att må ännu dåligar och försämrar mitt självförtroende som redan ligger lågt. Om jag skulle ha en väldigt stöttande omgivning i form av vänner som verkligen förstod en eller som har varit med om samma sak eller anhöriga skulle allt bli mycket enklare och hjälpa mig så enormt mycket i livet.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Finns om du vill prata!

Du måste vara med mig någon dag snart också!<3

2011-10-20 @ 19:42:23
URL: http://xxlolloxx.blogg.se/
Postat av: Alicia Holmqvist

Du kommer aldrig stå ensam, och vi älskar dig för den du är!

Stå upp för dig själv och låt inte andra trycka ner dig, va dig själv för det är så vi gillar dig bäst.

Jag finns här för dig om du vill prata eller bara ha nån som kan lyssna, jag är bra på att förstå.

Och jag vill verkligen inte att du ska må dåligt!

Jag tror att allt det dåliga händer för att det kommer något bättre.

Älskar dig.

2011-10-20 @ 19:44:20
URL: http://aliciaholmqvists.blogg.se/
Postat av: sofia

älskling!

du har väl vänner som accepterar dig?

2011-10-20 @ 21:01:14
URL: http://sofianordlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0