You have no idea how hard it is to forget you.

Jag är tydligen inte på hans nivå, jag är tydligen inte perfekt. Jag blir så less på att allting, verkligen allting ska vara skit just nu. Jag vill bara stänga in mig i ett rum och vara där tills allting löser sig. Jag trodde ärligt att jag funnit kärleken men när jag väl tog tag i den for den bort, precis som ett löv när det precis landat på marken och sedan kommer vinden och för bort det.
Kan du inte bara skriva till mig att du tycker jag är jobbig, och att jag ska låta dig vara?




Kommentarer
Postat av: elinrobertsson

kärlek är jobbigt,höh.



fin blogg minna!

2011-10-05 @ 18:10:28
URL: http://eliinrobertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0