Tröttare än tröttast

1. Tänk på den sista person som sa att jag älskar dig, tror du den menade det?
-

2. Vill du bli tillsammans med en 18-årig vid ålder du är nu?
-

3. När var sista gången du var aggresiv och glad på samma gång?
Haha typ nyss

4. Skulle du någonsin le mot en främling?
Ja, det händer väl

5. Finns det någon person i din närhet som är upprörd över att du har kontakt med en speciell person?
Naj det tror jag inte!

6. Har du hört en låt som påminner dig om någon idag?
Jappsi!

7. Vad exakt har du på dig just nu?
Onepiece
8. Hur ofta lyssnar du på musik?
Ungefär hela tiden, ett beroende!

9. Bär du jeans eller mjukisbyxor mest?
Jeans måste jag säga, men hemma byter jag oftast till mjukisar hehe

10. Tror du att ditt liv kommer att förändras dramatiskt före 2013?
Haha jadu det tror jag..

11. Är du en social eller en asocial person?
Social.

12. Har du någonsin kysst någon vars namn börjar med bokstaven "A"?
Ja. 

13. Vad sägs om "R"?
Orkar inte tänka den här tiden, haha
14. Bryr du dig om folk pratar illa om dig?
Det beror ju på vad som sägs, men jag kan då ta illa upp iallfall.

15. Om du kunde ändra din ögonfärg, skulle du?
Japp det tror jag, blåa skulle sitta fint!

16. Finns det en kille som du skulle göra absolut allt för?
Ja.

17. Nämn något om den här dagen du ogillar
Allt jävla folk som inte kan hålla salivet i munnen.

18. Är det gulligt när killar kysser dig på pannan?
Ja det tycker jag!

19. Är du tillsammans med den senaste personen du pratade med?
Hihi

20. Finns det någon som regelbundet (andra än familj) säger "Jag älskar dig" till dig?
Jo, det gör det

21. Har du någonsin velat ha någon du kunde inte ha?
Jag vet inte
22. Vem var den sista personen du talade med innan du gick till sängs igår kväll?
Martin!

23. Får du en massa förkylningar?
Förr fick jag det typ jämt, nu har jag inte haft någon på typ länge..

24. Är det någon som hatar dig?
Säkert, ingen aning

25. Tycker du om att titta på skräckfilm?
Ja typ, fast inte om man ska måsta sova själv den natten, då klarar jag inte av det.
26. Vill du ha hål i din tunga?
Kanske.

27. Om du var tvungen att ta bort ett år av ditt liv helt, vilket skulle det vara?
Inget? Men om man var tvungen att välja, kanske något år på lågstadiet
28. När var sista gången du berättade att du älskar någon?
Idag

29. Tror du någon har känslor för dig?
Jo.

30. Tror du att någon tänker på dig just nu?
Kanske.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0