Because we belong together.

Hallå! Sorry för jättedålig uppdatering today, men har varit hos Elias sen 1 också har jag och mami hunnit vara på Elgiganten och kollat på en Iphone, så nu ska jag bara tjata lite och hoppas det går åt rätta vägar, nog för att hon redan sagt att jag ska få en någon gång men om man tjatar kanske man kan få den snabbare?! så det kan ju vara en anledning haha. På schemat imorgon står det klippning, handla och stan mest troligtvis. Måste inhandla lite ansiktsprodukter. Är verkligen jätte trött just nu och vill bara lägga mig och sova, men jag har gjort så fint i min säng så jag vill inte förstöra. Okej nu skojades jag bara med er haha, ska sova nu. Måste nog börja vända dygnen nu, eller vad tror ni? Uppdaterar imorgon, kanske kommer outfit då också, vi får se om jag orkar ta nå bilder. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0