I love you to the moon and back.

Din/dina bästa egenskaper: Måste nog vara att jag har lätt att prata med folk, och tar inte folk på utsidan utan insidan.
Din/dina sämsta egenskap: Finns många, som tex att jag kan bli väldigt sur.
Kroppsdel du har mest nytta av: Benen eller händerna antar jag.
Kroppsdel du tycker bäst om på dig själv: Jag vet inte, kanske mina ögon?
Tror du på något? Ett liv efter döden.
Frisyr: Nyduschat, blött!
Ögonfärg: Grönblåa.
Längd: 165 sist jag mätte mig.
Vikt: Mellan 50-55.
Skostorlek: 38
Favoritfilm: Breaking Dawn part 1.
Favoritdag: Fredag eller lördag.
Favoritklädesplagg: Mina svarta skjorta
Musiksmak: Typ allt från Necro till Tim Berg.




Till vem vill du säga "Fuck you" till just nu? Vad får dig till att tro jag skulle skriva det här? P0d
Senast film på bio: Breaking Dawn
Vilken tv-kanal är din favoritkanal? 3an eller 5an.
Utövar/spelar du aktivt någon sport? Squash
Skriver du dagbok? Jag anser att min blogg är som min dagbok?
Bästa årstiden: Sommar, fast vinter då man kan köra skoter.
Vad skulle du aldrig ta på dig: Att ha på skolan? Isåfall mjukisbyxor och en ful blommigt pösigt linne, och jättehöga klackar till det. Haha vafan
Vad ville du bli när du var liten? Frisör
Blev du det? Haha nej, eller man vet ju inte senare?
Katt eller hund? HUND.
Vad är du rädd för? Maskar och gammla gubbar haha.
Deppig eller glad? Glad!



Har du pojkvän/flickvän? Ja.
Är du kär? Yes ma'm I am.
Hur tidigt stiger du upp? På vardagar stiger jag upp runt halv 7, annars så kanske 10/11.
Vem/vilka vet mest om dig? Joanna och Elias.
Vad har du på dig just nu? Mjukisar och ett blommigt linne. HAHA↑
Hur många biologiska syskon har du? 1, Robin. Sen har jag 1 på mammas sida, och 1 på pappas.
Vad är du allergisk mot? Ingenting
Märkeskläder eller secondhand? Märkeskläder
Var har du ont? Halsen
Kan du stå på händer? Nej..
Favoritserie: Grey's eller något mordprogram.



Blyga eller framåt killar/tjejer? Framåt antagligen, nog för att Elias är lite blyg men:$ Inte med mig då! Ofcourse not.
Har du någon tatuering alt. piercing? Naveln
Har du magmuskler? Ja,jag är skitgrov ju!
Använder du smycken? Jodå.
Är du glad nu? Trött.
När grät du senast? För typ 1 eller 2 dagar sen, hade sjukt ont i magen.
Sexigaste kroppsdel: Mage eller rygg.
Bästa plats på jorden: Utomlands hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0