Min helg

Sitter just nu och bloggar från min IPhone, jag vet att jag skriver mycket om min 4s men jag älskar den. Tänkte iallfall berätta lite snabbt om min helg. Torsdag: Gick skola till halv 4, snabbt hem och duscha samt fixa mig för att sedan ta 17.23 bussen upp till stan. Där mötte jag upp Liza och Linda, vi for på bio och såg Hamilton. Den funkade. Sedan 10 i 10 bussen hem till Liza. Somnade ca 12/ halv ett om jag inte minns fel haha. Fredag: vaknade vid 9, duschade och fixa oss, sen en buss till stan sär jag och Liza mötte upp Elias och Jesper. Tog bussen hem vid 4, snabbpackade och fick sjuts till Sofia. Vi bastade, åt onyttigheter, och badade i snön som jag redan nämnt. Vi somnade vid 1 tror jag. Lördag: vaknade upp av ett sms från mamma som sa att vi skulle vara i stan 10 för att hämta ut min iPhone som nu är min nya älskling (och Elias då). For hem och fixade mig, och fick sen skjuts till skehamn där jag såg innebandy. Åkte hem med Elias till hjoggböle, vid halv 11 tiden kom mamma och hämtade mig och Elias. Sen låg vi och myste och snackade hur länge som helst. Love u. Söndag: Elias for hem ca 1 och har sedan dess pillat lite på min telefon för att kära mig lite mer hur av den fungerar. Ska ta och sova strax, är trött.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0