Svar på kommentar

jennifer om As you said to me ''Honey you light up the world like no other'':
Hej, jag tycker du har sjukt snygg klädstil vars köper du dina kläder osv?

Svar: Hejhej Jennifer! Tack för att du tycker det, jag brukar mest köpa mina kläder på Bikbok, det är dit jag går först varje gång jag ska shoppa. Dom har som mest ''modekläder'' där om du gillar sånt. Sen brukar det hända att jag shoppar på Gina, Lindex och HM! Fast det händer typ 1 gång per år att jag köper kläder på Hm för jag tycker dom har som lite mer ''överdrivna'' kläder där eller vad man ska säga.


Vad kul att ni kommenterar och ställer frågor! Blir super glad, fortsätt ställa frågor så kan jag svara på dom i ett inlägg!


Från ett till annat, nu ska jag sova, imorgon blir det stan med älsklingen sedan vidare med buss till honom. Det blir superbra, godnatt allihopa!♥


Kommentarer
Postat av: jennifer

tack för svaret!:D

2012-01-12 @ 16:46:05
URL: http://jenniferfredrikssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0