Alcohol is not the answer, it just makes you forget the question.

1. Det första du tvättar i duschen? Benen, eller ansiktet.
. 2. Gillar du kaffe? Det är helt ok faktiskt!
3. Hur mår du just NU? - Just nu är jag faktiskt ganska glad.
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? Svårt att lista ut.
5. Berätta om din senaste dröm Haha, girls you know what Im talking about!
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? Självfallet
7. Vad vill du ha just nu? - Pengar, Iphone och en resa till Thailand!
Baby, i just wanna danceBaby, i just wanna dance
8. Har du räknat till 1000 någon gång? Håller på nu.
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? Biter den med framtänderna så det ilar:)
10. Använder du smileys? - Inte på bloggen, men på facebook och sms!
11. Har du träffat någon kändis? Räknas det att jag är poppis?
12. Gillar du keso? Aldrig smakat. Visst är det ost?
13. Vilken låt hade du sist i huvudet? Medina- Sann Romans
14. Hur många länder har du besökt? Fem!
15. Är dina föräldrar stränga? ''jo pappa slår mig varje dag och mamma blåser in rök i mina lungor efter middagarna!'' Hahahaha asså vafan säger du Sofia..
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? Ja, så himla kul!
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? Dina ögon, woopwoop
Innovative System of Carpet Squares by FLOR [VIDEO] | Freshome
18. Brukar du hyra film? Sometimes
19. Var kommer du vara på lördag? Säkert i Hjoggböle eller med någon av mina underbara vänner.
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? Ja, jag var med i kraschen..
22. Vad åt du till lunch? Ris och någon korv, vafan heter det?!
23. Har du lockigt hår? Ja, lite självfall sisådär
24. När grät du senast? För någon dag sedan
25. Har du gått in i en vägg någon gång? Har hänt, svar ja
26. Favoritårstid? Summer

27. Vem höll du senast i handen? Joanna
28. Sover du med TVn på? Nope
29. Tycker du att du är gammal? Ja, verkligen
30. Är du mörkrädd? Om jag är!
31. Gillar du ditt liv just nu? Helt ok, fast om man tänker på skolan.. Hell no.
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? Vi har inget badkar.
33. Har du bra syn? Ibland, hihi
34. Var är dina föräldrar just nu? Mamma på jobbet, pappa nere

35. Vad har du på dig just nu? Svarta jeans, svart skjorta, och underkläder
36. Vad var det senaste du köpte? En bussbiljett, haha
37. Hatar du mer än 3 personer? Haha ja
38. Använder du sushipinnar? Bara när jag ska äta köttbullar xD
39. Äger du ett vapen? Ja, har en bazooka under min säng ifall spöket Laban skulle komma och hemsöka mig..
40. Gillar du ditt hår? Absolut inte
41. Gillar du dig själv? Nej, men vill vara!
42. Vem pratade du med senast? Pratar med Albin nu, hihi
43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? Mamma, definitely


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0