Har visst fräknar

Sitter i skrivande stund med en mage som känns sprängfärdig. Det känns verkligen som att mangsäcken ska spricka när som helst. Känns som att den verkligen är pressad till max och det är en plåga att luta sig framåt för att skriva. Har nog aldrig varit såhär mätt förut!



Förövrigt sitter jag och klickar runt på datorn och fastnar HELA tiden med mina naglar under tangenterna, och inte bara det.. Mitt nagellack som jag målade dit för ca 1 timma sedan blir KAOS. Får ta och måla om dom förstörda naglarna imorgon före jag far till E och stannar där tills på onsdag. Godnatt!



Ser ni mina fräknar på näsan?! Åh har alltid velat ha fräknar och insåg nu att jag hade lite. Någon som jag ge mig lite mer? Det är så himla fint, Wiho



Öh, vad hände med textsnittet här då?

Kommentarer
Postat av: sofia

aaaaaaaaaw söt

2012-01-03 @ 00:14:28
URL: http://sofianordlunds.blogg.se/
Postat av: jessica

Du kan få mina!

2012-01-03 @ 17:39:32
URL: http://jessicabomans.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0