Im back, hola

Hej mina vänner och ovänner! Äntligen är min dator tillbaks, det är därför uppdateringen har varit lite smått trög dom här veckorna/månaderna. Men nu ska ni få se på andra bullar. Minna is back on track
 
Idag har jag bara myst med min underbaraste kille, nästan hela dagen hihi. Är nu hemkommen från träningen, och ska sätta igång något avsnitt Dexter hade jag tänkt. Imorgon har våran klass arrangerat ett disco på folkets hus, så det kommer min fredagskväll bestå av! Puss och kram

Kommentarer
Postat av: minna lock

hej! jag heter också Minna. fin blogg du har, gå gärna in på min lilla blogg www.minnalocken.bloggo.nu !
Hur gammal du?
har du kik? isåfall kan du söka på "minnalocken" så kan vi snacka lite<333

2012-11-03 @ 10:57:50
URL: http://minnalocken.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0