Lol

 Det var någon som kommenterade om att jag gör emo-aktiga statusar relativt ofta (?!?!!) och att jag alltså då skriver dom för att jag vill ha uppmärksamhet. Sen när jag väl får det blir jag arg (?)? 
 
Haha alltså den här kommentaren var jävligt skrattretande. För det förstà, det enda jag kan se på ungefär hela min tid som jag har haft facebook så har jag skrivit cirka 1-2 statusar, då ingen av dom varit varken emoaktiga eller liknandexD för det andra, jag har aldrig påstått/sagt/skrivit att jag skriver sånnahär inlägg osv för att jag vill ha uppmärksamhet ellerliknande. För det tredje, sen också tydligen att jag blir arg när jag fått uppmärksamhet (?). Alltså ärligt, what the fuck are you talking about? Jag skulle aldrig någonsin kunna bli arg för att få uppmärksamhet, eftersom att jag inte ens söker uppmärksamhet kan man ju alltså inte bli arg för att man gjort någonting man inte ens söker? You get it? Ohgad.. Ni kommer säkert missförstå mig som vanligt nu, hahahahaahaha alltså den här kommentaren var nog den brutalaste. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0