Do you ever feel like there's not a person in the world who loves you?

allt du ser , har ett värde utan ord -allt du ser , har ett värde utan ord -
Oj vad min statestik sjunker, men jag suger på att blogga nu för tiden känns det som. Iallfall. Var ju somsagt på utvecklingsamtal ikväll, och det gick skit. Måste verkligen förbättra mig. Skärp dig nu Minna! Förövrigt så känner jag mig väldigt ovanligt deppig av någon anledning. Vet faktiskt inte varför, kan det kanske bero på utvecklingsamtal? Att det gick skit? Tanken av att gå IV får mig att må dåligt as hell. Verkligen det sista jag vill! Ska iallfall måsta dra mig upp till övervåningen och plugga sista tiden av ikväll, sedan gå och lägga mig. Sovgott allhopa

Kommentarer
Postat av: linnea

sv: ojaaa, och hur fina som helst!! har matchande trosor också:$

2011-11-16 @ 21:45:13
URL: http://linneaovregards.blogg.se/
Postat av: linnea

sv: dom finns i string iaf, jäättesöta!!

2011-11-16 @ 21:50:46
URL: http://linneaovregards.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0