Bättre sent än aldrig.

Har 2011 varit bra? 
Jodå! Fast finns såklart vissa saker som kunde ändras.

Höll du några av dina nyårs löften?
Jag hade tyvär inga nyårslöften, tråkiga jag.

Tror du 2012 kommer bli lika bra?
Det känns som att det kommer bli ett väldigt bra år, tack vare mina fina kompisar och min underbara pojkvän.

Har du förlorat någon kompis detta år?
Njae, eller inte vad jag tror.

Vad spenderade du mest pengar på?
Jadu, kläder i think!

Finns det någonting du ångrar med 2011?
Ja.

Blev du kär i år?
JA!

De bästa nya människorna du träffade?
Kan inte peka ut några.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, var utomlands för första gången, fyllde 14 osv.

Dog någon som stod dig nära? 
Nej

Vilka länder besökte du? 
Finland, Turkiet.

Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012? 
Inte vad jag vet just nu.

Vad var din största framgång 2011?
Ingen aning.

Fick du sparken under 2011? 
Nepp, jag går skola..?

Största misstaget?
Jag vet inte.

Har du varit sjuk eller skadat dig? 
Stukat mitt lillfinger och mitt ben, sen så har jag sjukat mig några dagar hemma från skolan, ja.

Gjorde någonting dig riktigt glad? 
Ja, mina vänner och Elias

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Allt har gått upp och ner.

Hur tillbringade du julen?
Hemma med min familj och släkt.
Hemma hos Alicia.

Favoritprogram på TV?
Ser nästan aldrig på TV, men kanske något på MTV. Eller nä, ohgud, typ Grey's Anathomy? STAVNING?!

Favorit serie?
Hmm..

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?

Njae

Bästa boken du läste i år?
Minns inte vad den hette...

Största musikaliska upptäckten?
Vet inte

Något du önskade dig och fick?
Ja, ett par skor!

Något du önskade dig men inte fick?
Jaaaa, en Iphone. Fast den ska jag troligtvis få senare så.

Årets bästa film?

Den bästa filmen som kom ut 2011, är väl "Jag saknar dig" eller ''Breaking Dawn part 1''.

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Släkten kom, sen senare på kvällen tältade jag, Joanna och Emmy!

Finns det någonting som skulle ha gjort ditt år ännu bättre?
Det gör det .

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Upp och ner.

Vad fick dig att må bra? 
Mina kompisar, musik, bilder, sommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0